Quins són els horaris de Sónar de Dia?
Dijous 15, divendres 16 i dissabte 17: de 15 a 24h.
Quins són els horaris de Sónar de Nit?
Divendres 16: a partir de les 20:30h (obertura de portes 30 minuts abans).
Dissabte 17: a partir de les 21:30h (obertura de portes 30 minuts abans).
Hi ha una hora límit per accedir a Sónar de Dia?
Sí, mitja hora abans del tancament.
Hi ha una hora límit per accedir a Sónar de Nit?
Sí, a partir de las 6h ja no pots accedir al recinte.
On puc trobar la programació del festival?
La programació del festival la pots consultar en aquest enllaç.
Els concerts de Sónar de Nit de divendres, són la nit de dijous a divendres o la nit de divendres a dissabte?
La nit de divendres a dissabte.
Els concerts de Sónar de Nit de dissabte, són la nit de divendres a dissabte o la nit de dissabte a diumenge?
La nit de dissabte a diumenge.
Hi ha alguna app per tenir el programa a mà?
Si, aquí tens la nova app de Sónar Barcelona 2022, la millor manera de tenir tota la informació del festival a mà.
Puc portar la meva càmera?
No està permès accedir al recinte del festival amb càmeres fotogràfiques o de vídeo professionals. Tampoc gravadores.
Puc entrar amb skate?
No.
Existeix un mapa per veure com estan distribuïdes les activitats del festival?
Pots veure'l aquí.
Hi ha guarda-roba?
Sí.
Hi ha punt d'objectes perduts? (Pèrdua de claus, telèfons mòbils, etc.)
Sí, al Punt d'Informació de Sónar de Dia i Sónar de Nit.
Com puc recuperar un objecte perdut després del festival?
Degut a la nova llei de protecció de dades personals, les carteres, documents d'identitat i telèfons mòbils s'entregaran directament a les autoritats corresponents.
Per a la resta d'objectes perduts (roba, ulleres, claus, etc.) contacta amb Sónar a partir del dilluns 20 amb la descripció del que has perdut. Si ho tenim, ho podràs passar a recollir per les nostres oficines. Reservarem els objectes perduts fins el dijous 14 de juliol.
Hi ha espai de primers auxilis?
Sí, els tens indicats al mapa amb el símbol d'una creu vermella.
Existeix la possibilitat de carregar el mòbil?
Sí, tant a Sónar de Dia com a Sónar de Nit hi ha un punt de recàrrega per a mòbils amb energia solar. És un sistema de lloguer de bateries externes ("power banks") precarregades, que, després de l'ús, poden ser retornades en el mateix festival o un cop acabat, en gairebé 200 punts de Barcelona. És un servei de pagament i s'abona la taxa de lloguer més una fiança que es retorna en el moment de la devolució de la bateria.
Es pot fumar?
A les zones a l'aire lliure, sí. A les zones cobertes, no.
Puc comprar tabac? Hi ha caixers automàtics dins del festival?
No. Sónar de Dia està al centre de la ciutat i en els voltants del recinte pots trobar caixers automàtics i estancs. Recorda que a Sónar de Nit és més difícil, un cop surts del recinte ja no pots tornar a entrar. El recinte no disposa de caixers automàtics i la llei no permet la venda de tabac en el seu interior.
Està permès entrar menjar o beguda?
No.
Puc comprar menjar?
Sí. Aquí trobaràs més informació sobre el nostre Food Experience.
Puc comprar menjar sense gluten, vegà o vegetarià?
Sí.
Puc comprar cervesa sense gluten?
Sí.
És el got reutilitzable?
Sí. El got té un cost d’1€. Conserva el got durant tot el festival i substitueix-lo cada vegada que demanis una nova consumició. Un cop acabi el festival, si no te’l vols quedar, el podràs retornar al punt de reciclatge o a qualsevol barra.
Hi ha internet disponible?
A Sónar de Dia, sí.
Puc accedir al recinte amb animals?
No.
Hi haurà punts de venda de merchandising al festival?
Sí.
Puc trobar seguretat si la necessito?
Sí.
Què he de fer si vull presentar una queixa?
Tenim fulls de reclamació a les taquilles i punts d'informació del festival. També pots omplir-ne un aquí: http://consum.gencat.cat
On puc trobar les condicions generals de venda d'entrades i accés?
En aquest link trobaràs tota la informació rellevant a tenir en compte.
Hi ha taquilles al festival?
Sí.
Fira Montjuïc: Horari taquilles: 12h a 23h
Fira Gran Via 2: Horari taquilles: 20h a 05:30h
Puc comprar una entrada per una altra persona? Com?
Sí, pots comprar-li una entrada i després enviar-la a través de l'app.
Enviar entrades és superfàcil: primer, assegura't que la persona a qui vols enviar l’entrada té també un compte a DICE.
Ves a la pestanya d'entrades a l'app de DICE i tria l'entrada que vols enviar. A la part de baix de la pantalla veuràs l'opció de transferir entrades. Introdueix el número del teu amic, selecciona quantes entrades li vols transferir i ja està!
Les entrades són nominals?
No.
Es pot compartir l'abonament?
No. És una polsera única.
Es pot compartir l'entrada de 2 Nits?
No. És una polsera única.
Què passa si compro una entrada a través d'un canal no oficial? Com puc estar segur que és vàlida?
No podem garantir la validesa d'una entrada que no s'ha adquirit a través dels nostres canals oficials de venda.
No he rebut cap e-mail de confirmació amb les meves entrades. Què he de fer?
1. Si vas comprar el teu tiquet a partir del 5 de juliol de 2021:
Les teves entrades queden guardades de forma segura a l'app de DICE i no les rebràs per correu. El que sí rebràs és un correu de confirmació de la compra, però si no l’has rebut, és possible que estigui a la teva safata de correu no desitjat o que hagis introduït un correu equivocat. Per aclarir-ho, pots posar-te en contacte amb DICE escrivint a ayuda@dice.fm i t'ajudaran.
Si es compra s’ha realitzat a través de DICE es es poden veure les condicions particulars de la compra a aquest enllaç: Link-Dice
2. Si vas comprar el teu tiquet abans del 4 de juliol de 2021:
Posar-te en contacte amb el canal de venda (StubHub).
Si la compra es va realitzar a través de STUBHUB es es poden veure les condicions particulars de la compra a aquest enllaç: Link-Stubhub
¿Com puc contactar amb el servei d'atenció al client?
1. Si vas comprar el teu tiquet a partir del 5 de juliol de 2021:
Pots contactar amb DICE des de la secció d'ayuda de l'app o escrivint als següents correus:
ayuda@dice.fm (esp/cat/pt)
help@dice.fm (ang)
aiuto@dice.fm (it)
aide@dice.fm (fr)
2. Si vas comprar el teu tiquet abans del 4 de juliol de 2021:
Per telèfon: (+34) 910 612 743
Per correu electrònic: stubhubtickets@stubhub.es
Què passa si rebo un missatge d'error quan intento imprimir la meva entrada?
Només disposaràs de ticket imprès si vas comprar el teu ticket abans del 4 de juliol. En tal cas, posa't en contacte amb StubHub.
Què passa si perdo la meva entrada?
Només disposaràs de ticket imprès si vas comprar el teu ticket abans del 4 de juliol. En tal cas, pots imprimir-la de nou. Recorda que existeix un control electrònic d'accés als recintes i només podrà entrar-hi una persona per entrada (el primer que passi el codi de barres).
Puc obtenir una factura per a les entrades comprades?
Sí, hauries de sol·licitar-la enviant un correu a accounts@sonar.es.
Què passa si canvio de número de telèfon? Perdo la meva entrada?
No, no et preocupis. Si canvies de número i no pots accedir al compte de DICE amb el qual vas comprar les entrades, pots escriure a ayuda@dice.fm confirmant el teu número antic, el nou i la teva data de naixement. Amb aquesta informació podran posar les teves dades al dia perquè puguis tornar a veure la teva entrada a l'app.
Puc trobar entrades a les taquilles del festival encara que a la pàgina web posi que estan esgotades?
No.
Puc accedir a les activitats de Sónar+D amb el meu Abonament (VIP o normal) o entrada de Sónar de Dia?
Amb l'Abonament o entrada pots accedir a una selecció d'activitats del congrés Sónar+D partir del 16 de juny des de les 13h. Recorda que el dissabte 18 només estaràn obertes algunes de les activitats de Sónar+D.
Puc cancel·lar o canviar l'entrada un cop adquirida?
Una vegada realitzada la compra no s'admeten canvis.
Tinc dubtes sobre horaris, compra d'entrades, programació, etc.
Contacta amb nosaltres omplint aquest formilari.
Com funciona el check-in?
Als punts de Check-in podràs canviar la teva entrada per la polsera que necessitaràs per accedir a festival i pagar tot el que hi consumeixis.
Puc recollir també la polsera d'una altra persona?
No es farà entrega de polseres per a tercers. Només podràs canviar les teves pròpies entrades. Recorda portar sempre la teva entrada visible.
A partir de quina edat es pot entrar a Sónar de Dia?
Sónar de Dia: Entrada autoritzada per a tots els públics. Els menors de 16 anys podran accedir-hi sempre que vagin acompanyats del seu tutor legal. És imprescindible omplir dues còpies de la següent carta, entregar una còpia al moment de fer el Check-in i conservar l'altra durant el festival. L'Organització del Festival es reserva la facultat de sol·licitar la mencionada carta d'autorització en qualsevol moment.
Els menors d'edat compresos entre els 16 i els 17 anys d'edat podran accedir als recintes, quedant en tot cas prohibit el consum d'alcohol i tabac i podent procedir a l'expulsió del menor que infringeixi aquestes prohibicions. L'Organització del Festival es reserva la facultat de sol·licitar el document nacional d'identitat o passaport que acreditin l'edat de l'assistent a l'entrada del recinte o posteriorment dins del mateix.
A partir de quina edat es pot entrar a Sónar de Nit?
Sónar de Nit: entrada a partir de 16 anys.
Els menors d'edat compresos entre els 16 i els 17 anys d'edat podran accedir als recintes, quedant en tot cas prohibit el consum d'alcohol i tabac i podent procedir a l'expulsió del menor que infringeixi aquestes prohibicions. L'Organització del Festival es reserva la facultat de sol·licitar el document nacional d'identitat o passaport que acreditin l'edat de l'assistent a l'entrada del recinte o posteriorment dins del mateix.
Els nens han de pagar?
Sí. A partir dels 7 anys. A Sónar de Nit està prohibida l'entrada a menors de 16 anys.
És possible l'accés al recinte per les persones amb mobilitat reduïda o per les persones amb algun tipus de necessitat específica i els seus acompanyants?
Sí. Els accessos al festival estan adaptats per persones amb mobilitat reduïda. Per persones amb qualsevol altra necessitat específica i els seus acompanyants, si us plau, contacta amb nosaltres omplint el següent formulari.
Hi ha reducció de preu per a persones amb mobilitat reduïda?
No.
Hi ha banys per a persones amb mobilitat reduïda?
Sí.
Puc entrar i sortir dels espais del festival quan vulgui?
A Sónar de Dia, sí. A Sónar de Nit, si surts del recinte, ja no pots tornar a entrar (excepte VIPs, acreditats i artistes).
Què és SonarCashless?
SonarCashless és l'únic mètode de pagament al Festival, la polsera que podràs carregar amb targeta o efectiu i amb la que podràs pagar tot el que consumeixis a Sónar de Dia i a Sónar de Nit.
Existeix l'opció de fer una precàrrega online abans del festival?
Sí, el procés de precàrrega s'inicia el dia 03/06 a les 10:00h i finalitza el dia 16/06 a les 11:00h. Quan arribis al festival, en el moment del check-in, l'import es carrega directament en el xip de la polsera. Pots trobar tota la info de com procedir aquí.
Es podrà continuar fent càrrega online durant el festival?
No, atenció: dins del festival, només es podrà carregar la teva polsera en els punts SonarCashless.
Puc aconseguir la meva polsera abans del festival?
No.
On puc aconseguir una polsera?
Al punt de Check-in de Sónar de Dia o Sónar de Nit, quan vagis a canviar la teva entrada per la polsera que et donarà accés al festival. Tracta la teva polsera SonarCashless amb cura -són diners en efectiu i Sónar no es fa responsable de la seva pèrdua o extraviament. L'ús de la teva polsera és personal i intransferible. Sónar es reserva el dret de no admetre polseres tallades, arrencades o visiblement manipulades.
Té la polsera algun cost?
No.
On puc recarregar la meva polsera?
A qualsevol dels punts SonarCashless ubicats a Sónar de Dia i Sónar de Nit.
Puc recarregar la quantitat que vulgui a la polsera?
Només pots recarregar-la amb múltiples de 5€.
Puc recarregar la meva polsera quan s'acabi el saldo?
Sí, tan a Sónar de Dia com a Sónar de Nit.
Puc recarregar tant en efectiu com amb targeta bancària?
Sí.
El saldo de la meva polsera serveix tan per a Sónar de Dia com per a Sónar de Nit?
Sí.
Què passa si se'm trenca la polsera?
Hauràs d'anar al mostrador d'atenció al client del punt SonarCashless amb la teva polsera trencada i te'n donarem una nova. Només podrem mantenir el saldo de la teva targeta si aquesta conserva el tros de plàstic que porta la corretja.
Què passa si perdo el tros de plàstic que porta la polsera?
En aquest cas, la polsera es considera sense cap valor perquè és allà on s'emmagatzemen totes les dades. Per tant, és com si te l'haguessin robat o com si l'haguessis perdut.
Què passa si perdo la polsera?
Si perds la polsera perdràs amb ella tot el saldo restant que tenies. Per aconseguir-ne una de nova hauràs d'anar al mostrador d'atenció al client del punt Cashless i te'n donaran una altra nova sense cap cost adicional que'hauràs de tornar a carregar.
¿La pulsera es submergible?
Sí.
Puc comprovar el saldo que tinc a la polsera o veure les transaccions que han estat realitzades amb ella? Com?
Sí. Podràs comprovar en qualsevol moment el saldo que tens a la teva polsera a qualsevol punt Cashless o a qualsevol punt de venda.
Puc recuperar els diners que em sobren a la polsera?
Fes la teva petició de devolució online per recuperar els diners carregats en la teva polsera que no hagis consumit. Tota la info de com procedir a SonarCashless a partir del dimarts 21.
Com puc arribar a Sónar de Dia?
En aquest enllaç trobaràs tota la informació al respecte.
Com puc arribar a Sónar de Nit?
En aquest enllaç trobaràs tota la informació al respecte.
Quines són les opcions de transport disponibles de Sónar de Dia a Sónar de Nit?
En aquest enllaç trobaràs tota la informació.
Quant dura el viatge de Sónar de Dia a Sónar de Nit?
En cotxe o taxi: 15 min; en Metro: 30 min; en SonarBus: 15 min; en FGC (tren): 30 min i en autobús: 30 min.
Amb quina freqüència passa el SonarBus?
Cada 20 min. aproximadament.
El SonarBus està adaptat per a persones amb mobilitat reduïda?
Sí, totes les línies SonarBus estan equipades amb aquest servei.
Hi ha pàrquing als voltants dels recintes?
A Sónar de Dia, sí. A Sónar de Nit, no.
Com puc enviar una demo pel festival?
El festival només rep i respon propostes de demo entre octubre i desembre. Si us plau, recorda que Sónar és un festival de música electrònica. Les pots enviar a través d'aquest formulari.
Sóc fotògraf. Com puc tramitar un photopass?
El pots sol·licitar a la sala de premsa durant el festival (sempre i quan estiguis acreditat com a premsa).
Contracteu voluntaris?
No.
Puc muntar un stand al festival (de menjar o cap altra cosa)?
Només estudiarem les propostes enviades abans del mes d'abril. Les pots enviar a través d'aquest formulari.